lauantai 29. heinäkuuta 2017

I'M BACK !!

Moikka !

Pitkän tauon jälkeen, olen päättänyt palata blogimaailmaan ! Ihanat te seuraajat jotka olette jatkaneet blogini ''seuraamista'', vaikka olenkin ollut poissa. Blogini jatkaa samaisella tyylillä kuin ennenkin, mutta meikkijuttuja tulee todennäkösesti olemaan enemmän.

Mutta, mitäs minulle kuuluu ?
Olen muuttanut tosiaan tänne Helsinkiin ja aloittanut meikkaaja-maskeeraaja opintoni. Ala on juuri oikea minulle, rakastan käydä koulussa, vaikka se saattaakin kuulostaa hassulta. Joka päivä on aivan mahtavaa mennä koulun penkille. Olen oppinut paljon uutta, koulussa ja itseoppimalla. Kouluakaan ei ole enää kuin muutama kuukausi jäljellä ja olen sitten valmis meikkaaja. Suurin uutinen varmaan on se, että päätin osallistua maskeerauksen SM kilpailuihin, oppilassarjassa !

Mielenterveys on pysynyt ihan hyvänä, mitä nyt muutamia vaikeitakin hetkiä on tullut. Aion jatkossakin puhua avoimesti omista fiiliksistäni. Käyn edelleen terapiassa ja siitä on ollut minulle suurta apua.

Tervetuloa taas seuraamaan matkaani täällä blogin puolella ! Youtubessa minut löytää nyt nimellä MAKEUP WARRIOR ja kanavani pääpointit on meikkitutoriaaleissa.
Ihanaa olla taas täällä bloginkin puolella !

ps. Muokkailen vähän ulkoasua tähän päivään!

----------------


Hi guys! 

After long break, I'm back. This blog is going to be same as before, but I will write more makeup things. 

How am I ?
I have moved Helsinki and started makeup artist school. This school is so right place to me. I love to go to school ! I have learned a lot in school and by myself. I'm soon officially makeup artist ! Biggest new is that I'm participating in the Finnish championship of makeup. 

My mental health has stayed good. I have therapy, and that has helped a lot. 

Welcome to my blog again ! My youtube channel is MAKEUP WARRIOR, and there is makeup tutorials. I'm so happy to be here again ! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti